Dan efter dopparedan!

Också var julafton och juldagen förbi..

Igår slog jag upp mina två gröna hos farmor alldeles för tidigt än vad jag
tänkt, pappa slog upp sina två blå strax efter. Så vi gick ner tillsammans
till farmor som redan var i full gång med gröt och fixning av sitt hår!

Väl nere sa även pappa, vi som skulle komma och sjunga för dig ..
typiskt. Efter lite tillvaknande så vart det iaf frukost med gröt och
skinkmackor. Och naturligtvis .. TÅRTA! Och en hel del presenter,
världens bästa morgon. I present av min fader fick jag en iPhone,
guuuud så glad jag blev! (släppte den inte en sekund på hela dagen!)
Och av farmor och farfar fick jag: kastruller,bestick,formar, grytlappar,
knivar och annat smått och gott! Efter frukosten och tillfixning åkte vi
upp till Indal för julfirande med faster&familj&farbror'n. Trevligt!

Vi åt jag fick mer presenter av dom, presentkort på Birsta city, perfekt
till morgondagen när jag ska dit med Lizette på mellandagsrean!

Efter kalle och allt runt i kring kom tomten, jag hade varit snäll och fick
också en del klappar. Tröja, 3halsband, smink, skärp, pengar, vantar,
presentkort och mer. Väldigt nöjd! Hur nöjd som helst!!

Senare på kvällen åkte jag till staden med kärleken och sov hos han
tills idag. Vi åkte till farmor&farfar för att hämta mina grejer, där också
pappa och farbror kjell var, så vi drack lite kaffe innan hjärtat körde
mig till kovland där jag mötte upp micke och började min väg hem mot
holm sweete holm.

Sen jag kom hem har jag lockat håret, moster med familj kom på julmat
och jag fick en julklapp och present av dom, en aromalampa och
ett toast järn♥ Vilket var en av de sakerna jag hade önskat mig mest! :)

Vi åt en hel del julmat och avslutade med tårta, mumsigt!
Ikväll har jag suttit här, spelat xbox med broder, hängt vid tvn och åter
igen suttit här. Har bara gått runt och myst med familjen, det är: KÄRLEK!

Det var min julafton(födelsedag)/juldag! Hoppas alla har haft en underbar jul
och att ni hade varit snälla så att tomten kom! :) God fortsättning!


Påbilden: Jag, kusin Albin och kusin Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0