nachos

Hellusan:)

dålig på att uppdatera när jag är hos karln som får mitt lilla
hjärta i brand!♥

Iaf, kort sammanfattning av helgen.
Fredags; malins 20årsfest, rätt trist men det var för att hälften
satt vid det ena bordet och den andra hälften vid det andra bordet:P
Åkte hem vid halv ett redan så vart en tidig kväll.

Idag: vaknade av väckarn halv tio, tog mig upp vid halv elva-elva
tiden någongång, gjorde mig iordning och sen vart det en sväng till
Liden för dop av Thereses barn Emil&Ida, gick jäkligt fort i kyrkan
och det klagar jag inte över, dock missade jag joels minnesstund:(
Iaf så efter dopet vart det mat och tårta i massor. Åkte tillbaka till
stan vid halv fem tiden, stefan, jonas&linus kom och surrade ett tag,
stefan stanna såg film. Sen åkte jag och baby och handlade så att
vi kunde äta nachos, gott! Och nu är karlarna (lennie,micke&stefan)
på krogen och härjar, ska snart masa mig ur soffan och gå och möta
kärleken, sen blir det sänget, trött som vanligt!!

Men hurrrni, vi hörs! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0