älskade vänner och älskade pojkvän

Vänner och ovänner, det är dags att ta tag i bloggen igen va? Let's do it!

Förut sökte jag mig direkt till bloggen om jag var arg,ledsen,sur eller
något annat negativt. Nu låser jag in mig i garderoben och önskar att
mamma satt bredvid och höll mig i handen. Saker och ting ändras fort.

Lika fort som jag gick från säker-osäker-säker-osäker-säker osv.
Och nu känner mig osäkrare än någonsin, men varför ge upp när allt bara
kan bli bättre? Så nu ska jag verkligen ge allt för att få det att funka!!
Och det ska funka, det ska bli bra, bättre än någonsin, perfekt ska det bli!

Igår vart det vindrickning med mina absolut närmaste tjejer, dom som
är mer värd än allt guld och alla pengar i världen, dom som jag aldrig
någonsin kommer svika igen. Amanda, Cassandra,Lizette&Martina ♥

Hade en riktigt rolig och supermysig middag/kväll mer er och det ska
definitivt inte dröja länge tills det blir av igen.
Senare på kvällen slank det in ett par till, underbar kväll om man bortser
från slutet.

Idag har jag plockat undan lite, varit och pratat med mannen, ätit kinamat
med Pappa, Amanda, Malin & Kira-Li mysigt! Och efter det gick jag och amanda
på ica och handlade ett kilo godis och begav oss sedan hem till mig i granlo.

Och här har vi nu sett en riktigt dålig film, tryckt i oss nästan en hel chipspåse,
massa godis och en hel del pepsi, är vi inte tjejerna som gillar fett så säg?!

Men nu ska jag fixa lite innan Amanda kommer tillbaka igen.
Hoppas hjärtat mitt ringer snart, vill höra rösten hans ♥

ps, all kärlek i världen till min pojkvän och alla min fina och underbar vänner!

Kommentarer
Postat av: Martina

du ä guld värd kikki!! puss =)

2009-10-25 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0