And I was made for you

Efter två helsköna och superduper mysiga älskvärda dagar hos
mannnen är jag åter igen hos min älskade mamma! ♥

Och idag mina kära vänner har jag bakat, en chokladtårta och bjudit
min fina moster, hennes man och lilla älskade Milly på.
Mamma och Micke fick också naturligtvis njuta över min goda kaka.

Som också förövrigt var så gott som färdig, när mamma köpte den! :]
Man behövde bara blanda i lite smör och vatten och grädda den.
Men gott vare, nästa gång blire med glass till! :)

Imorn bitti åker jag till Birsta city med moder jord, sen till mannen, sen
tillbaka till Birsta city igen

Och slutligen ska jag åka och med grabbarna
och tända ljus och lägga ett par roser vid Jolles olyckplats :'/
Och allt är fortfarande helt ofattbart och fruktansvärt hemskt.
Vila i frid!

Nu sängen, natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0