grå moln & regn

Första dagen på lovet, härligt!

Vaknade att min fina söta och otroligt älskade kusin Milly klappade
mig på huvudet, sötfisen. Då klev jag upp och målade naglarna på
hennes, drack latte med mamma,moster&lizette riktigt mysigt!

Igår kväll kom bruce hit och hälsade på satt vid köksbordet och
bara tompratade i timmar, men det var riktigt trevligt med lite sällskap
när man är ute i skogen.

Idag ska jag ge mig ner till stan igen, ska följa med mamma&co först,
tills mannen vaknat och vill ses en stund iaf. Sen blir jag nog istan
tills imorgon eller nån dag framöver, det är ju lov och då ska man inte
bara sitta hemma! Nej nu ska jag duscha ska åka om 40min, hurry!

Ha en bra dag!

Alla tankar till dig joel, helt ofattbart.


Milly:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0