helgen + början veckan

nuså ska jag berätta för er om helgen.

Ifredags kom moderjord och hämtade oss som jag skrev vi åkte till birsta
där hon och Micke handlade mat, medans jag och Emma roade oss med annat.
Efter att dom var klar var det middag på mc'donalds, och ja, jag är alltid
lika nyttig! : ) Sen en sväng in på birsta city, fick med mig en kofta, ett linne
och ett par höga rosa skitgulliga strumpor!! Vi drog senare vidare på skopunkten
där jag fick med två par stövlar hem, inte illa! Sedan var birsta av klarat.

Vi blåste ut till Bergsåker där vi plockade upp Emelie som skulle åka med dom hem,
sedan åkte vi mot hjärtat. Stannade till på shell och fixade virke till kvällen.

Kom hem till hjärtis där också Jonas var, Lennie fixade sig och jag gjorde det sista
av sminket. Gick sedan vidare mot Jonas Uvestål som vi skulle fira!

Där vart det bål och en trevlig kväll med bra folk. Vi gick också ner på stan en sväng
på nya momento palace, gamla espan. Där var det rätt bra med folk. Men det
blev dock en rätt tidig kväll för mig och Lennie.

Lördags, vaknade, beställde pizza (ja jag är nyttig)! Duschade, la oss på soffan,
efter ett tag kom jonas och lite senare också Linus. Vart en trevlig pratstund medans
hjärtat brände ut idol, som vi sedan tog med oss till Kim och såg. Väl där
blev Lennie & Jonas lite sugen på alkohol, även jag lite men det gick över.

Iväg åkte vi till Korsta hämtade öl, sedan på mataffären och handlade lite virke,
frukost & chips! Hem till Lennie, fixade oss, åt mer pizza och sedan ner till Jonas
Uvestål som fick hålla i förfesten för även lördagen. Där började det drickas för
herrskapet, själv vart det endast ett vinglad när min kropp sa ifrån.
Vid tolvtiden begav vi oss ner mot stan igen, då vart det Allstars gamla O'learys.
Jag kom tom med in :) Men det var för att jag fyllde år på julafton ;)
Där var det fint och fräscht, super bra! Där började jag smutta på en drink och insåg
att det var jävligt gott så kvällen fortsatte. Och höll på ända tills dom stängde,
då blev det taxi hem till hjärtat och stupa ner i sängen direkt!

Söndag, vaknade, duschade, gjorde varma mackor, städa undan lite, kollade på film,
sov en skvätt, åkte och handlade tacos, hem till hjärtis käka, film och sen sova mera.

Måndag, Vaknade, råkade somna om, slappade hela dagen, åkte till lägenheten, mamma
komoch hämtade mig, åkte hem, satt vid datorn och sov.

Tisdag, vaknade svullen i ansiktet, skippade skolan, sov mera, fikade, sov lite till,
åkte till stan med mamma och handla mat och nu sitter jag här i lägenheten med
fötterna på vardagsrumsbordet och med datorn i knäet! :)

Fyfan vad jobbigt det var att skriva allt det där, söndagen, måndagen och tisdagen vart inte
direkt detaljrika :p

Snart kommer min finafina vän Cassandra hit, hih : ) och imorn åker jag nog till hjärtat
tror jag! ♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0