I'm back!

Hey!

Saknat mig? :)

Drar dagen lite snabbt, ska nämnligen steka på lite krov och koka makaroner innan
Lizze kommer hem.
Började dagen med en kurs på makeup store, roligt! Efter det hade vi hål från elva
till tio över ett, skitschema. Iallafall arbetsmiljö&säkerhet stog på schemat då och det
är nog den enda lektionen jag gillar utan dom med Camilla. Sen mina vänner
fick vi hål igen i 40minuter och avslutade dagen med trafikant utbildning.

Slutade åkte in till stan och mötte upp hjärtat, solade, gick med han en bit, sen 
gick jag hem och här sitter jag nu med datorn i knäet på soffan, med chips framför
näsan, superbra mot min röv som jag ska banta ner (y)

Nej nu måste jag skynda på med maten, tjing!


Kommentarer
Postat av: Martina

saknar alltid dej kikki ;)

2009-09-24 @ 22:56:44
Postat av: Kikkis

hihi :)

2009-09-25 @ 14:04:05
URL: http://christinaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0