onsdag kväll

hejsan, nu sitter jag i soffan med datorn i knäet igen! :)

Vart banken och stan en sväng efter skolan, fick med mig en mascara
hem, vilket var väldigt väl behövligt! Väl hemma tände jag ljus och
plockade undan lite, sen kom lizzes kompis Lina och kollade på idol
med oss, mysigt! :)

Tänkte åka till Lennie en stund ikväll, men åker dit imorgon istället och
stannar hos han ett par dagar förhoppningsvis! :)

Här kommer bilderna jag lovat, enjoy!
Fr höger: rosa med guldglitterkant, lila med silverhjärta&ring
Svartgrå med silver&guldglitter kant, lila med silverblomma&svart mitten
Teamwork,martina la bas orange&rosa, ja la glitter ränder, hjärta och text
Fr vänster: turkos med silver hörn&svart 'kurva', rosa&orange med silver linje
 Alla som jag då själv gjorde! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0