skolan

imorse sov jag över, eller jag vaknade när klockan ringde men la mig
och sov igen! :) Kvart över åtta ringde mamma och kollade om jag var på benen.
Självklart var jag inte det, men sa det för husfridens skull.
Klev iallafall upp då och gedde mig iväg till skolan så småning om.

På hantverkslektionerna idag har vi målat naglar, först med basfärg och sedan
med ränder eller liknande på. Var riktigt kul! Verkligen något som ligger i mitt
intresse, naglar och smink ♥ Imorn ska vi fortsätta, roligt!

Martina har knäppt kort på dom naglarna jag målade och ska skicka bilderna
senare, så lägger ut dom då. Så får ni se och tycka till.

Nu har vi kultur och stilhistoria, not funny at all! Men det är väl bara att jobba
på och sitta med ett leende på läpparna. Efter har vi hälsa lektion med Eva-Maria
inte dirket roligt heller. +att vi skulle ha med oss kläder vilket jag glömt, fnizz!

Nej nu ska jag jobba klart här och efter skolan ska jag in på banken och in
på stan en snabbis och införskaffa mig en ny mascara. Blir nog kanske
en Ikea sväng också!

puss


Kommentarer
Postat av: martini

sen så ska du vara med mej! :D puss ihhi

2009-09-30 @ 14:25:02
Postat av: cassi stewart

Nej du är :)

2009-09-30 @ 19:50:41
URL: http://cassistewart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0