update

Nu på kvällskvisten kom Minya på besök :) Så vi kikade på idol och
hon fixade min msn, haha. Vid halv tio satte hon sig på bussen tillbaka
mot stan och jag gick in och åt tacos med Lizzan, så nå korv & makaroner
vart det inte! Och klagar över det gör jag för den delen inte heller.

Imorn står det alkohol och firade av Uve på schemat med hjärtat och annat
folk, lär nog bli riktigt roligt! Håller tummarna på att jag inte är lika snorig
som jag är nu då bara. Vill helst slippa en snordroppe i drinken.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det nog bingen.
Jag förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden, men jag börjar väl
bli en sliten krigare. Är ju trots allt bara 3månader kvar tills jag fyller 19!
Och har jag lyckats med körkortet än? Självklart inte, lat som man är.

Nej nu skriver jag bara en massa skit, puzz!


Kommentarer
Postat av: amanda

ska du ut också eller? ;o

2009-09-25 @ 10:12:30
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Kikkis

japp! :) du med? :D

2009-09-25 @ 14:03:21
URL: http://christinaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0