Allt var svävande, men nu ser jag klart.

Igår när jag satt och pillade på mina paket kom jag på å tänka på en
sak, 'Jag fyller 20 om 6dagar och sitter hemma och slår in julklappar på en
lördagkväll, vad fan hände?!' Haha, de är ju nästan lite tant varning! ;)

Fick mig ju lite underhållning medans jag sätt och pillade på där också,
först ringde Anton från irish och var full som en kastrull och pratglad som
en bebis som precis lärt sig några konstiga ord.
Paken väl inslagen gick jag och la mig och kollade på en julfilm, efter en
halvtimme ca kom nästa roande samtal. Fredrik & Victor, nyktra? Hell no!
Pratglada? Hell yeah!! Och nu ringde dom precis igen, jävlar vilka whiskey
röster, haha!

Men nu lovers, ska jag ta mig lite fika med syster och sen göra mig klar
för att åka och jobba sista dagen! :) Puss!




Ett speciellt paket, till en speciell syster! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0