And in the end we were made to be apart

Var ledig från skolan igår, skönt! Skamligt dock att jag inte bloggade
hela dagen och höll er sysselsatta.. shame on me!

Meen jag sov ju faktiskt till 13ca sen blåste jag och dady cool ner
på birsta och köpte lite nytt till hans garderob och lite alkohol.
Eftersom gubben först skulle se hockey med några grabbar och
kanske några tjejer(?). Och sen på julfest. Idag, inte igår.
Men vi handlade igår.. Struligt de blev, men så kan de gåååå.....
.. .. .. . ... . . .. . .. . .. ... ... .. . .. . . .. .. .. ... .. . . .... . .. . .. . ..
Iallafullafall, jobbade med världens bästa Sölvestål igår och det
gick kalasbra och var hur roligt som helst!! :) Klirr i kassan vart
det också, perfekt till julklappar och vemdalsresan som snart är
här, ÄNTLIGEN! 

Idag klippte jag pappa, skjutsade han till Kentas. Åkte hem och
gjorde den vanliga potatismos & fiskpinnar som oftast blir när
jag e lat och vill ha mat lite halvsnabbt. Sedan skjutsade jag
in Casablanca till stan, plockade upp Sofie också :)
Åkte på Ica maxi, handlade lite gotta och fick ett ragg.. snubben
som jobbade där fick nog en crush, sweete! :') 

Också vart det ett dölångt inlägg med bara massa tråkig text..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0