What tha fuck happend?!

Äntligen funkar min blogg som den ska igen, hallelujah!

Idag är det bara en vecka kvar tills jag fyller 20år!
Vad hände? Det känns som det var igår jag satt och sa att det bara var
ett halvår kvar tills jag också fick följa med grabbarna in på systemet
och inte behövde vänta i bilen.. Och om en vecka får jag faktiskt följa
med in, jag får följa med in och bestämma där inne vad jag vill ha att
dricka och inte behöva fundera ut det lite snabbt innan dom springer
in på bolaget. Dock så fyller jag ju tjugo på julafton och då är väl
bolaget stängt? Samma på juldagen och sen på annandagsmorgon åker
ju vi till Vemdalen. Men vad gör de? Bolaget finns väl kvar då jag kommer
hem igen?! :D

Om nio dagar vid den här tiden befinner vi oss äntligen uppe i Vemdalen!
Och antagligen är jag rätt påverkad, nått jag vet är ju att lever livet och
har så jävla roligt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0