So when you fed up and you tired of life keep your head up, you'll reach higher heights!

Också har det gått ett dygn igen sen jag skrev sist..
Hämtade papsen och Malin igår natt efter dom hade varit ute
och gjort stan med deras jobb. Fulla och glada? Snarare fulla och
trötta! ;) Tur man ställer upp och hämtar gamlingarna! :)

Idag var det modell som gällde, vilket var rätt kul. Dock tyckte jag
att de hade lite väl bråttomt och var alldels för stressad där.
Och min martina mus gör en sotning på mig mycket bättre! :)
Men då är hon ju bäst också, probably the best friend in the world!♥

Väl hemma igen efter att ha fått lite mat i magen, däckade jag som
en klubbad säl i soffan där jag sov i nån timme. Och nu går jag som
en zombie med sminket utkletat runt hela ansiktet och händerna.
Så nu mina kära ska jag ta och facebooka klart sen blir det av med
sminket och krypa ner isängs :)
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0