Sometimes I wanna push you away

Sådärja, då var den här veckan över och det var helg! :D
Underbart tycker jag, ska dock med Kicki och jobba på
Trygg Hansa's julfest imorn, det kommer ju vara mer roligt. :)

Idag plågade Martina mig i en timme ca också, hon skulle göra
en 'svinrygg' i mitt hår, vilket innebär en jävla massa tupering
och ännu mera spray. Pain! Det gjorde ont, mitt hår förjävligt
ut nu också, måste duscha det, men vart är orken till det då?

Senså lockade jag Camilla's hår på håltimmen, vilket vart super
fint. Jobbigt dock då kvinnan har så extremt mycket hår!
Åå nu, vart det mycket tråkig text!


här har ni en klassisk svinrygg! gulligt namn va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0