Jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig

Samhälle lektionen stökade vi över lite snabbt. Jag, deedee & martina satt ju tom
en halvtimme extra i datasalen utan att visste om det.. Way to go girls!
Sen vare ju svenskan och den skulle bara dom som skulle göra sitt muntliga
nationella idag vara på. Och jag ska göra mitt på tisdag. Förstår ni vilken
onödig dag det var iskolan? Hade lika gärna kunnat legat hemma i sängen och myst!

Efter den enormt jobbiga skoldagen tog jag min hummer och gasade ut till farfar
där pappa var och drack kaffe, vi fikade och efter en stund kom också farmor hem.
Sen var vi ner och handla en massa grejer till bilen, nya bromsslangar, nytt bromsok,
aceton, flytande metall och bromsvätsa, billigt billigt..

Och blabla en massa tråkig text, nu sitter jag iallafall och väntar på farmors gomat och
papsen e nere verkstan och grejar med bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0