You're also just a fucking cola light

Dom sista timmarna på jobbet gick som smör i solsken och vart
snabbt överstökade, trots att jag frös ihjäl och mina händer var
alldeles blå :/

Efter brassade jag hem till moder där det vart massa lasagne, efter
maten smög jag och mamma upp på övervåningen och la oss i hennes
säng med Ahlgren's bilar, Marianne och Grinchen på tvn. Dock
legend som jag är så somnade jag efter fem minuter ca och sov ett
par timmar, superskönt men lite synd då inte jag och mamma är själva
allt för ofta!

Har varit snäll mot syster min också färgade och noppade hennes ögonbryn,
så nu är dom fina till hennes julshow på måndag och till jul :)

Nu ska jag ta min Mariannepåse, gå ner för trappen och gå in på rummet mitt
och slå in mina kära syskons julklappar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0