Med mina tjejer!♥

Halloj!
Jag befinner mig i mitt älskade Holm med flickorna.

Imåndags tog jag kvalitetstid med kära lillasyster. Vi badade i tunnan
och pratade om allt som har med livet att göra. Och varför börjar
hon bli så stor för, min lilla lillasyster..

I tisdag blev det badtunna med folk, kom inte i säng förns vid
halv fem-fem. Men allert som jag är var jag redan uppe på benen
klockan tio. Och snäll pappa som jag har så hade han redan städat
undan allt sedan dagen innan.

I går kom även Amanda hit, så jag cassi och hon snackade en jävla
massa skit, skrattade till wipeout och andra fula människor i våran värld,
och givet så vart det även badtunna :)

Idag ska vi iväg till stan för det sista fixet inför midsommarafton som
väntar imorgon. Tänkte dock att vi skulle snabba oss istan så vi kan
lägga oss på bryggan sen och ta en tur på vattenskotern.

Nu ska jag sätta mig på bryggan och vänta på skjutsen,
ha en bra dag i solen! :)


Mina tjejer!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0