And he kissed me 'til the mornin' light, the mornin' light

Vart en sväng och handlade säkringar till vickelito's bil,
skulle kolla lite inne på polaris också, men där var de ju stängt,
så det fick bli en snabbtripp inne på birsta istället.
Och där var det rätt mycket folk, vilket man hade kunnat räknat
ut eftersom barnbidraget till alla galna mammor kom i fredags.

Ikväll ska jag hämta moderjord, micke, moster och micke2 vid
tåget. De har varit på bröllop i storstan Stockholm ihelgen.

Fick precis sms att martina åkte av vägen imorse, haha!
Skönt då är jag inte ensam om att ha gjort det i vinter! :D
eftersom min blogg inte velat funkat idag, så vart det här
inlägget inte publicerat förut heller..

-8 timmar, 19 minuter sedan,jag skrev det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0