hallelujah

° Martina är i Sundsvall igen, hallelujah!
° Imorn händer det grejer, hallelujah!
° Onsdag ska skotern fixas klart, hallelujah!
° Ny hjälm och nytt ställ på ingång, hallelujah!
° Födelsedagsfirande med brudarna på g, hallelujah!
° 20-årsdag om 1månad och 2dagar, hallelujah!
° Sen sist men inte minst, fjälls! HALLELUJAH!

Jag är så peppad men samtidigt så nervös. Nervös för att
jag ska glömma något viktigt hemma, nervös för att det
ska hända något innan vi kommit iväg eller påvägen dit
upp, nervös för att bo med massa okända ansikten,
nervös för att jag inte hittat den ultimata blåsan än.
Är det de här som kallas, resefeber?

Men vad gör det att jag börjar bli lite nervös?
Jag är ju så grymt peppad och taggad inför nyår så det
kommer gå fint, bara skotern och allt blir klart så är jag
redo sen, redo att åka direkt! Så snälla tomten, ge mig en
förtidig julklapp eller födelsedagspresent går också,
ge mig den 26:e december, NU!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0