wings of a butterfly

Ja förstår inte det här med att killar i min ålder, alltså i
20års åldern ska vara och ragga på tjejer i 14-15års
åldern? Ragga på tjejer som är osäkrare än någonsin
på vem dom är och vad dom vill göra med sitt liv.
Och ja, jag tror faktiskt att killar i 20års åldern vet på ett
ungerför vad dom vill göra med sitt liv. De flesta har gjort
klart skolan och ska börja jobba eller jobbar redan.
Medans dom här tjejerna inte ens börjat på gymnasiet.
De sitter fortfarande kvar på högstadiet med en fet foundation
linje, klumpig mascara och ett kaxigt beetende som om dom
vore störst, bäst och vackrast.
Och även om det bara handlar om att sätta på den där
tjejen, så förstår jag inte det roliga?
Och jag lär nog aldrig förstå det heller.

Självklart finns det också killar som har vett och etikett i skallen
också, killar som inte ser det roliga med att knulla ett barn.
För det är faktikiskt fortfarande ett barn.


Kommentarer
Postat av: Sofie s

Det är helt riktigt det du säger! Men det kanske kan bero lite på att killar är lite senare i utvecklingen. Jag hoppas på det iaf. Är det typ en tjej på 20 och en kille på 25 så är det mer okej för då är man ju som sagt vuxna båda två. Jag hoppas att jag får min lilla Arvid till att bli en förnuftig tjugo åring :)

2010-11-22 @ 19:07:26
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/
Postat av: christina

När killar kommer upp i 20års åldern brukar dom börjar plana ut och lägga sig på samma våglängd som tjejer, sen finns det självklart vissa som aldrig växer upp eller är riktigt sena.

Du kommer nog med all säkerhet att få din Arvid till en go och bra grabb! :)

Vilken fin bloggdesign du har nu! :)

2010-11-22 @ 19:16:16
URL: http://christinaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0