älskade farmor&farfar♥

Äntligen är bilen snart klar! Papsen och Kent håller på
med den sista krängninghämmaren (tror de heter så) nu.
Sen ska farmor bjuda på fika, som jag väntat!

Vart genast på bättre humör när vi svängde ner här på
kyrkvägen37, ännu bättre humör när jag såg farfar
och ännuännu bättre när jag såg farmors fina leende!
Mina fina farföräldrar, loveyou!♥

Kvällen stora fråga är ju vilken emil det är som skriver
sånna fina och otroligt vackra sms till mig :')
Det liksom pirrar i hela kroppen, extra mycket eftersom jag
inte vet vilken det är.. lalala

Så emil:
Statoil bergsgatan om 10min?! GOGOGO!

bAHByE!


Kommentarer
Postat av: Martina

Go for emil kikki! :D

2010-10-21 @ 22:37:55
Postat av: Emil

JAAAA KOMMER NU

2010-10-21 @ 22:49:47
Postat av: Kikki

Vart fan var dudå? Jag stog ju och gasa med 850in!!

2010-10-21 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0