Blogga!?

Kanske är det dags? Är det dags?

Säkert 10gånger om dagen tänker jag 'det här ska jag lätt blogga
om ikväll'.
Vad blir det av det då? Nada-a! Därför har jag fixat mig en
twitter som jag försöker lära mig, då är det bara att pilla upp
telefonen och skriva, inte behöver man skriva långt heller.
Hur wonderfult är inte dedå?

Men tills jag fått till den då och allt, ska jag köra på här sålänge.
Eftersom jag sitter vid datorn minst 1gång om dan nuförtiden så
har jag ju faktiskt ingenting att skylla på heller.

Hm, blogg eller inte blogga? Dagens i-lands problem.

Nej nu hoppar jag ner med törnrosa a.k.a Martina.

Hej sålång lovers!


Rätt söta va? Sebben, morbror fritte & stjärnan själv Kickis!

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, att blogga funkar inte för alla :)

2010-10-21 @ 00:56:25
URL: http://larouge.webblogg.se/
Postat av: elin amour [en störd jävel]

alla passar inte till att blogga eller gillar det inte :D

2010-10-21 @ 01:38:57
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha roliga tjejer ... kör hårt kickis!

2010-10-21 @ 13:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0