Dra täcker över huvudet

Idag är en sån där dag då allt är grått och allt känns verkligen sämst,
en sån dag när ångest och bristningsgränsen flåser en i nacken.
En sån dag då man bara vill dra täcket över huvudet och sova tills nästa
dag..

Törnrosa sov så sött så igår då jag la mig försiktigt bredvid henne.
Dock hade hon inte sovit lika skönt imorse, när jag tydligen grinat
i sömnen två gånger så hon vaknat.
Också fick jag en del sms, och min smssignal är tydligen inte heller
att leka med  när martina sover. Tur jag sov som en .. ja inte vet ja.
Tur hon tog det med ett leende, min fina vän.

Cäzzy min beppo har fixat min blogg också, tur jag har sån fin vän.

Och pappa ska fixa min bil idag, byta däck, fixa handbroms, byta broms-
klossar, byta abs:en, byta krängningshämmarn and so on.
Tur jag har en sån fin pappa också.

Nä men, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0