DON'T BE SO QUICK TO POINT THE FINGER WHEN REALLY YOU DONT KNOW A SHIT 'BOUT ME.

Har blivit galet förkyld .. igen! Vad är de för fel?! Kan ju inte ha nått till
immunförsvar kvar alls. Inte ok!

Har ju inte berättat för er om lördagen än, en av de roligaste festerna jag
varit på. Sinnesjukt. Började hela dagen med att jag & elin följde med min
kusin till Härnösand för att hans tjej skulle tävla i hästhoppning. Hur smart var
de egentligen? Fick kliva upp sju på en lördagmorgon.. Klockan slog iallafall
ett och vi var påväg hemåt. Törstig som få åkte även första cidern upp.
Hem till Elin och snabbduscha och fixa sig. Folket börjde rulla in, Patrik och
Andreas ställde sig vid spisen och påbörjade middagen, som var sjukt god!

Efter middag och en del omaha spelande åkte vi till bowlingen för att spela en
timme. Tråkigt, dock väldigt roliga bilfärder med herr Nilsson både dit och hem.

Hem till Elin igen, plockade undan maten och disken. Sen körde allt igång och jävlar
i min låda vad fulla alla blev och vad roligt vi alla hade. Så kul att vi till och med körde
tequila bodyshots & förstörde sängen! Iallafall vid fem tiden på morgonen om jag minns
rätt så ville de flesta sova. Så då tog jag, viktor och robin en taxi till jeppe och fortsatte
morgonen där. Dock gav jag upp på drickat då mina ögon gick i kors och magen ville
vända sig ut och in. Somnade till vid halv sju en stund. Sen upp igen och vid tio halv elva
kom världens bästa martina mus och skjutsade hem mig. Hann inte mer än innan för
dörren tror jag innan jag spydde ihjäl mig : )) Sjukt bra kväll, sjukt kul kväll!

Dåligt mycket det blev nudå, hihi. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0