DON'T LOOK BACK SWEETEHEART... IT'S BAD LUCK.

Tvätta, packa, familjemys och bb har stått på min lista ikväll.
Och nu har jag hängt tvätt över hela nedervåningen tror jag, heheh :)
Längtar tills imorn, samtidigt inte. För vafan ska man ha med sig?
Vilka tröjor? Vilka tunikor? Är ju dessutom så gott som sommar där nere och
jag har ju inte direkt fyllt upp sommar garderoben än. Men de löser sig nog,
allt löser sig i slutändan. Kanske blir det så att Elinpelin också kommer ner över
helgen, håller tummarna för det! :)

Imorn ska jag upp med tuppen och packa klart min väska innan det bär iväg
in mot staden med mamma. Ska upp till Härnösand en sväng med Elin, viktor och Robin.
Måste ju spendera lite tid med fågelungarna mina innan jag åker iväg några dagar.

Eftersom jag nu ska upp med tuppen imorn så borde jag kanske krypa ner isängs nu.
Och kan ju vara bra att vara lite utvilad innan man nu ska flyga för första gången själv.
Lär ju bli jätte utvilad på 4timmar menar jag .. 

PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0