LET'S GO, NO FOOTSTEPS TO FOLLOW BABY AND NO SIGNS TO GUIDE US HOME.

Känner mig halvt död efter fem galet sköna dagar nere i Göteborg.
Eller Varberg heter det väl om jag minns rätt.
Vi har druckit alkohol in på sena natten, grillat, svullat, dansat, solat,
badat, varit världens bästa grannar på Appelvikens camping, spelat kubb,
rökt alldeles för många ciggaretter, ätit dom godaste bagutterna i världen,
bråkat med vakter, rivit grisar, slagit oss blå om knän och ben osv.
Träffat nya grymma vänner också. Har hunnit med sjukt mycket på fem dagar.
Resan ner gick klockrent, alldeles för bra tydligen. För när jag skulle flyga
röven hem mot Sundsvall igen så var min biljett dubbelbokad, kult va?
Så det vart tåg/buss hela vägen hem. Men de gick ju det med!


Vi pullade ju in oss tre stycken i en baklucka också, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0