MAKING A REBEL IS A LONG AND STORMY RIDE

Klev upp kvart över sex imorse, jätte skönt!! Nä.
Åkte ifall hem till staden och stökade på lite med tvätt och började även
packa upp väskan sen göteborgs trippen. Varför är det alltid roligare att packa
ner all skit än att plocka upp det?
Iallafall då kom mamsen vid elva och plockade upp mig för en tripp på
birsta. En sallad på charm och ett halvt varv senare var vi påväg hem igen.
Ingen var egentligen direkt sugen på att springa runt där tror jag, var nog mest
bara lunch sugna. Åkte hem till sheerwood skogen igen, målade naglarna på prinsessan,
drack latte, bråkade med mamma, gick prommis i skogen, sov middag, åt middag,
åkte till stan igen en sväng, åkte hem till skogen igen, borstade lill björnen min, 
plockade fram massa god saker och sen slog vi oss hela famijen ner i soffan för film.
Dock var den kass och jag halvsov igenom den :) Nu är jag återigen nerbäddad i
min älskade säng och redo för att ta john blund med storm! 
Rolig dag va? Roligt att läsa va? HEHEHEHE!
 

Jag är inte lika bra som dig, jag är bättre än dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0