EVERY DAY CREATE YOUR HISTORY

Sov visst över lite imorse. Skulle börja skolan tio och vaknade tio i..
Dock skulle ju moder jord väcka mig innan hon åkte, men inte de inte.
Så jag vände på mig när jag vaknade till där och somnade om. Har faktiskt
inte sovit så bra som jag gjort inatt på länge. Äntligen börjar den här
satans förkylningen ge med sig!

Imorn tänkte jag pallra mig till skolan iallafall och hålla ut i 4,5timme.
Kanske snora lite på mina fina klasskamrater också, hosta lite å.
  
Har varit och myst lite med morfar såhär på kvällskvisten också.
Är så supermysigt att sitta framför den öppna spisen i gungstolen där!

Nu ska jag slänga i mig kvällsfika och sen studsa ner i sängen, hörs!


fet jävla kärlek till er brudar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0