HEJ PÅ ER!

Visst blev de väl en sväng på memento igår! :)

Ni vet att jag har ett fiskminne va? Jag vet iallafall de också.
Igår visade det sig igen. När jag stod och skulle tanka bilen insåg jag till
min fasa att jag åkt till stan utan både pengar och körkort. Bra att köra
utan körkort till stan, bra att jag skulle på bolaget också. Bra att jag skulle
dessutom ut på kvällen. Så jag blåste hem och hämtade grejerna.

Gasade lika snabbt ner till stan igen och hämtade cassi.
Vi åkte på bolaget och donade på lite inför kvällen. Sen hem till cassi igen där
Anki bjöd på go mat, åt så jag kunde rulla efteråt. HehhehHWHEHEheh.

Vi fixade oss sakta men säkert, vid åtta kom brudarna och kvällen kunde börja.
Körde en riktigt tjejföris, vilket var supermys och superkul! :)

Strax före elva gav vi oss ner till memento där vi skakade rumpa och drack shots!
Vid två tiden när portarna på memento stängde gav vi oss vidare på efterfest vid
statoil där vi pratade till fyratiden om jag inte minns helt fel?

Hem till cassi där jag somnade rätt snabbt. Har ju haft turen att haft casanovan
kramandes med mig hela natten, skönt med lite kärlek! haha.

Iallafall torsdagen till ära har jag gått som en zombie och varit rätt död. Vilket jag
antagligen kommer fortsätta vara tills jag somnar för natten! :)


6st av dom blåa shotsen är mina och cassi's, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0