LIVING THE DREAM, ELLER HUR VAR DE NURÅ?!

Dödssjuk, det ordet beskriver nog bäst hur jag mår idag.
Har ont i alla leder och muskler i kroppen, huvudet gör ont, halsen
svider och min röst den sviker. Jag sov till och från så gott som hela
dan igår. Somnade vid halv tre inatt men vaknade ändå en stund vid
åtta imorse och trodde jag var utvilad. Tjena, nu svider ögonen och
jag längtar ihjäl mig till sängen när jag kommer hem. Hem som jag kommer
om endast 8 timmar ungefär. Living the dreeeam, eller?

Ah just ja, självklart kommer ni få se bilder sen grisfesten i fredags sen!
Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ... . . . ... .. . .. . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom så ska jag pyssla om dig så du blir frisk min vän! <3 :)

2011-02-07 @ 16:35:36
URL: http://Kickisolvestal.blogspot.com
Postat av: Kikki

Söt du är stumpan!! Vi borde ta och mysa lite i veckan! :) <3

2011-02-08 @ 10:10:04
URL: http://christinaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0