LOVE HURTS WHETHER IT'S RIGHT OR WRONG

Efter att suttit på vårdcentralen i Skönsmon i 2,5 timme (överdriver
inte heller), svängt förbi blå kiosken, handlat massa gott på maxi,
så kommer jag nog rulla fram imorn. Men lätt värt för lite mys med min
fina Martina. Stackarn är ju sjuk och hennes mamma bad mig ta hand
om min lover. Och jag har iallafall hört att en jävla massa onyttigheter
tar död på alla förkylningar.. Man kan ju iallafall hoppas?

På fredag nalkas det först lite bus och sen verkar det som att det är dags
att dra igång en ny helg med en jävlans massa alkohol. Och det är
också jag som ska vara värdinnan på fredag, vilket lyx, eller?
Jag som måste städa då också kanske? Näh, nån nytta ska väl dom andra
små liven göra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0