MEN VI HITTAR ALLTID SVAREN, DÄR I BOTTEN AV OSS SJÄLVA

Tror ni jag klev ur sängen igår där vid elva tiden? Nä. Närmare vid två
tiden slet jag mig själv upp. Och gjorde mig ingen brådska. Vilket resulterade
i att det var panik när jag ska hämta upp Lina i stan fem och jag var inte klar
när klockan var halv och som grädden på moset hittade jag inte körkortet
heller.

Jag, Lina och Sofie åkte hem till mig och fixade klart oss. Sen vidare till Victor
där vi drack och åkte buss! Och full blev vi å. Promenerade sen vidare till
grannhuset där vi firade Elin! Gissa vem som var fullast på festen ;)
Elin somnade in där vid halv1 ca. Sötunge.
Ner på krogen åkte vi, skakade rompa och drack shots. Vid kvart i tre
gick ja och cassi hem till henne och skedade, mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0