TRY TO FIGHT IT, TRY TO DENY IT!

Så nu har jag några minuter över för mina super blogg.
Egentligen har jag dock inte det, då jag har en lägenhet som är halft
riven och verkligen måste städas.

Men sen i onsdags då, vad hänt?
Memento och en lugn utgång med Cassandra och Elin, mycket trevligt!

På torsdag var jag till frissan och fräschade upp håret, vilket verkligen
behövdes! Sen gasade jag så fort jag bara kunde ner till birsta och in
på bolaget. Mötte upp Elin, käkade på mc'donalds. Mötte upp Patrik
och Christian gasade hem och slet med mig vindunken och sen ner
till Patrik2. Vi bytte plats och drog upp till övik, där timrå visade modo
vart skåpet ska stå!

Fredagen bjöds på en redig bakfylla och enorm sömnbrist.
Victor slet upp mig för att åka på max och sen vidare ut på gärde.
Kom hem och sanerade sovrummet, så man skulle våga öppna dörren på
kvällen. Hämtade upp några lovers i stan vid halv fem, åkte på systemet,
åt mat, åkte på ica och sen var det hem och ställa iordning både sig själv
och allt annat för nått som blev minst sagt en händelserik kväll!

Självklart skulle allt sluta i kaos. Förstår inte vad det är för fel på människor.
Det är ju hemskt hur illa det står till hos vissa.

Idag är jag döden och tänker ligga på soffan hela kvällen.
Såfort jag röjt upp all skit som är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0