YOU GIVE ME THE BIG SMILE ON MY LIPS

Jag orkar verkligen inte fortsätta där jag slutade sist.. Kom av mig lite..

Iallafall imorgon är det äntligen helg igen, som jag längtat! Känns som den här
veckan tagit ett halvår. Kanske för att jag längtat till morgon dagen hela
långa veckan? Men förmodligen.

Imorgon ska iallafall jag ta med mig min kusins brutta ut en sväng på stan.
På kvällen/natten alltså, vi ska dansa oss svettiga och dricka en drink för mycket!
Låter som alla tiders planer tycker då jag! På lördag hoppas jag på lite skoter-
åkning om jag får med mig nå grabbar ut. Kan väl inte vara för svårt. Men känner
jag mig själv rätt lär jag vara istan och hamna på krogen istället för att sitta ute
i skogen och grilla korv. Men man vet aldrig! :) På söndag ska vi se bb och äta en
massa onyttigt hos mig ett gäng, underbart! Så ser min helg ut, azuuuuum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0