BUT YOU'LL ALWAYS BE MY HERO, EVEN THOUGH YOU'VE LOST YOUR MIND

Okej såhär äre va, eftersom min dator valde att gå och ja jag vet inte vad
ta en powernap på några dagar så har jag inte kunnat blogga nått. Har använt
mobilen för att kunnat gå in på facebook och som ett + i kanten har jag varit
sjuk också, så min kontakt med cyber internet har alltså varit facebook i mobilen..
Men som tur är fixade Nisse på Micke's jobb min dator idag, guld till dig!

Men iallafall, gissa om jag drack grogg i lördags? ;)
Klart jag satt med en grogg i näven innan de var klart. Åkte buss fick jag också
göra, fyfan. Den där jävla bussen! Vi hade iallafall en trevlig kväll ute på Åstön! 

Vad har hänt i veckan då? Sov över i måndags när jag skulle på praktik + att jag
skulle ha med mig Susanne till stan som skulle med en buss till Härnösand.
Vart lite stressad då mamma kom in och sa att klockan var tjugo över nio och
jag skulle ha åkt tio över nio, way to go kickis! Det hela resulterade iallafall med
att jag körde in susanne sen vart det hem till mamma igen, lovely!

Sen har jag varit sjuk. Och inget spännande har hänt i mitt liv alls.
Eller jo var rätt kul när plastfarsan drog av vattenslangen till diskmaskinen i förrgår,
vatten i hela köket och total panik i alla utom mig! : )) Var rätt kul faktiskt.

Men satan vilket tråkigt inlägg, kanske kommer på nå kul till senare. KISS KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0