I HATE. YOU HATE. I HATE. YOU LOVE ME.

Klockan är inte ens halv tolv och min hjärna är tvärslut, likaså
kroppen. Så nu tänker jag bädda ner mig på soffan till en bra film,
om det går nån bra på tvn vill säga. Dock är ju klockan snart tolv
och vi alla vet ju vad det är som börjar då. Inte nått man lätt somnar
till iallafall.. Fast dock om man har en skön stund till filmen så kan de
nog gå bra. Allra helst om man har en skön stund med en trevlig partner
och har roligt tills man är svettig och tvärslut, så somnar man nog väldigt
väldigt bra till lite hård porr.

Imorn tänker jag nog åka hem till mamma i holm och ha en rehabhelg.
Med massa mys med min fina familj och massa xbox spelande med min
alldeles perfekt lillebror. Kanske kan locka in lillasyster också om jag
ställer in datorn på rummet åt henne.
Känner jag mig själv rätt så kan jag lika gärna sitta med en grogg i näven
imorn kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0