IF U DON'T STAND FOR NOTHING, U'LL FALL FOR EVERYTHING!

Efter att ha målat mina + systers naglar, hämtat mamma på jobbet, fikat
och suttit här och pillat på i nån timme så sitter jag återigen och skriver
i min alldeles underbara blogg..huhu

Sen är jag så jäklans peppad för nästa helg som verkligen kommer bli guld!
Känner att verkligen allt kommer bli så jävla pepp, så jävla NU KÖR VI!
Men innan nästa helg har vi ju lördagen också, som också den kommer bli super
mys + pepp!

Nu börjar klockan ticka iväg igen.. Räknar inte med att somna än på nån timme.
Förstår inte vad de sitter i? Jag som alltid brukar somna så fort jag lagt huvudet
på kudden och slagit på en film. Tur att det inte är något speciellt inplanerat imorn,
förutom att möta upp tobias en sväng och ta mig en tur på bolaget så det är klart.
Stor jag känner mig, när jag får gå på bolaget helt själv eller ja, jag behöver ju
faktiskt inte gå själv heller. Kan ju följa med alla lovers som har gått in åt mig förut,
medans jag suttit i bilen och rullat tummarna. Men nu är jag som sagt är stor tjej, som
kan själv. Så stor tjej att jag snart tom har gått klart gymnasiet och kan skaffa mig ett
riktigt jobb och tjäna lite pengar. Och dra ifrån den här gråa stan. Kommer bli najs!

Med det tackar damen för sig och beger sig in till sovrummet och kryper ner isängs.
Sleep tight lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0