Polaris och energidryck på dunk, de är grejer de!

Går fortfarande som en zombie efter Vemdalen..
Trots det slängde jag mig i bilen vid halv elva igår morse och blåste
ner till stan för att hansla korv och hämta mina fina vännner Martina
och Emil. Senare upp till Anundgård för att hämta pärlan och köra
ner den till Sodalen, vilket var enklare sagt än gjort.
Fastnade på sjön kanske 4 gånger? Sen en fet jävla fastkörning på
en lägda, hur lyckas man?
Men blabla, tog mig till sodalen till slut där det vart någon grogg en tur
i pulkbacken och sen kom grabbarna och gjorde oss sällskap.
Vi letade oss upp till en liten stuga uppe på ett berg där vi drack en
del goa groggar, pratade skit och åkte buss (kortspelet).
Kvällen slutade tidigt men var ack så trevlig!

Ikväll tänker jag inte lyfta en skoterjävel och jag tänker verkligen inte
frysa eller blöta ner mig. Ikväll ska jag mysa, antingen med en grogg
eller en xbox dosa inäven. TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0