WHOVALLEY

Lovade ju er en rejäll uppdatering om Vemdalen.
Dock tänker jag inte ge er en rejäll men en del kan ni väl få del av.
Kan börja med att första dagen, alltså dagen vi kom upp så var jag full
i fjorton timmar. Dock så kommer jag ihåg allt från den första dagen ändå.
Var bland dom få tjejerna som inte orkade sminka sig eller fixa håret,
istället gick jag runt i min rosa mjukisdress med en toffs på huvudet och
blev kallad Lilla My, men fan vad kärlek jag fick ändå den kvällen!
Och fan vilken skön (tolka hur du vill ;>) och rolig kväll! Tror faktiskt att
den kvällen var den bästa på hela veckan. Dan efter var seg, konstigt?
Att vara full i fjorton timmar är ingen barnlek! Men mot kvällen kom man
igång igen och de var återigen fullt ös!
Men fan jag orkar inte berättade om dag för dag, kommer inte ens ihåg!

Iallafall dagarna rullade på, 'gruppen' kom väl mer och mer närmare
varandra, vissa kom längre och längre ifrån varandra. 
Det var en hel del kärlek genom veckan mellan de flesta men
det vart också en hel del hat och besvikelse. Det var glädje och det var sorg.
Det var  skratt och det var tårar.
Nu efter att ha varit en vecka i Vemdalen är jagfull i blåmärken och rivsår,
mitt huvud är trött och min kropp är inte riktigt i funktion än.
Kan ju säga att magen började spåra ur de sista dagarna!

Kan ju berättade lite mer om självaste nyårsafton. Jag var rätt opepp, för
mycket hade hänt och för mycket känslor hängde över en och flåsade en i
nacken. Iallafall åt vi den godaste 3rättersmiddagen. Fortsatte drickande,
vid elva(?) åkte vi ner mot hotellet, där dansade vi rövarna av oss och drack
en hel del shottar, kanske nån för mycket! Pratade om saker man kanske
skulle hållt tyst för sig, men de är ju lätt å vara efterklok. Drog världens
vurpa på dansgolvet, har fortfarande världens bula. Åkte hem nångång där
på natten, har ingen aning om tid. Kom hem fortsatte peppa, vart nerropad,
fick en jävligt fin men dock så onödig utskällning. Vilken den andra också
förstog lite snabbt! Känslorna svämmade över igen och jag tackade för mig
och sa godnatt! Kvällen hade kunnat varit bättre men också jävligt mycket
sämre. Tackar iallafall gudarna för min fina martina!

Jag hade iallafall en sjukt rolig vecka med sjukt roligt folk.
Trots snedsteg och allt annat skit så skulle jag lätta kunna spola tillbaka
tiden och göra om allt igen, nu direkt! Skulle speciellt vilja göra om vissa
delar av veckan. Nu ska jag åka till stan, HEJDÅ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0