OCH VAD VET DU EGENTLIGEN OM GRYNINGEN, FÖRRÄN DU MÖTT DEN VARJE MORGON MED SÖMNLÖSA ÖGON

Här har det inte blivit många rader skrivit på slutet..
Beror nog på att all skit skulle komma på engång och bara köra över en.
Men nu är det mesta som bortblåst och jag står återigen med båda fötterna
på jorden forfarande med världens bästa människor runt mig! ♥
Undra vad eller vem man skulle vara utan mamma, pappa, syskon och vänner?
Inte mycket alls skulle jag tippa på och hujeda mig vad lite man skulle kunna ta sig igenom.

Nä men nu ska jag sjunka ner i soffan framför one tree hill.
Har ju återigen lyckats grävt ner mig i one tree hill.. men bara 2,5 säsong kvar nu,
innan jag återigen har plöjt igenom alla i ett svep! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0