BEROENDEFRAMKALLANDE SKIT!

Efter en lugn men ack så jävla skön kväll ska jag nog ta och skalla
kudden. Tanken var ju att jag skulle ha gjort det för länge sen, men 
råkade ju ladda ner en ny serie.. Sons of anarchy och nu är jag nog 
fast i det skulle jag tro. Vart ju bara två avsnitt för många ikväll ..
Prinsessan min (martina) sover redan sött på soffan, som
vanligt liksom. Jag måste nog ha världens skönaste soffa, hon måste
ju iallafall tycka det! Då hon alltid somnar dirr! :)

Mot sängen var det ja, har ju lovat damen att åka på birsta en sväng
imorn och sen måste jag ju vara pigg när det är dags att återigen
slå klackarna i taket!

Black Eyed Peas – Just Can’t Get Enough - bra skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0