I KNOW YOU WANT ME. I MADE IT OBVIOUS THAT I WANT YOU TOO!

Jäklarns vad skönt det är att inte vara bakis en söndag som denna!
Dock tror jag att både en och en annan i min klass, mår rätt dåligt
idag! :) Kvällen igår slutade ju inte i champagne direkt. Men förfesten
var grymt kul. Massa surr, drickande och klämande på varandras
bröst, haha.

Idag ska jag ta med mig nån stackare som är pigg för en sväng på helex
och sen ska jag packa ihop och åka hem till mamma, imorn är det dags
för lite jobb igen! :) Behövs ju alltid lite extra slantar, speciellt om jag
kanske tar och åker bort en sväng till helgen.
Men nu måste jag fika lite först och se avsnittet jag missade igår av
big brother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0