STOP YOUR BITCHIN' AND FIGHT YOUR WAY THROUGH IT

Min huvudvärk tar knäcken på mig och mitt gnäll över den tar knäcken på
resten av världen. AZUUUM!
Igår vart det ju en öl på stan, dock inte en. Vart ju både nån öl, cider, smirnoff
och själklart när jag och kicki är i farten så vart de ju nån shot också! mums.

Ikväll ska herrarna bjuda mig och kicki på finmiddag, najs? Haha,det vågar jag
inte svara på förns kvällen är över. Man vet ju aldrig vad som händer när
dårarna är i farten! Mot duschen och en trevlig kväll! PEACE!

..måste nog slänga i mig ett par koppar kaffe först, så den här satans huvudvärken
försvinner nångång. Och så att sällskapet slipper höra mitt gnäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0