IDAG ÄR EN BRA DAG

Trodde jag var död imorse då jag vaknade. Tror aldrig jag frusit så mycket som jag
gjort inatt, fy farao! Kändes som att nån hade stått och tryckt en isbit på min stackars
lilla näsa, inte okej! Så tror att jag väntar nå veckor till innan jag sover i stugan nästa
gång!

Iallafullafall, gårdagen var bra jävla grym ändå trots den kalla natten. Vi drack, spelade
kort, fulade oss, skrek ut i natten och drack ännu mera typ. Har ingen aning om när vi
slog igen våra ögon inatt, men däremot så vaknade vi vid nio imorse av att prinsessan
kom och ville ut och leka med oss!

Jag och fru Holfelt satt ute i en timma innan vi begav oss hemöver för att fylla magen lite.
Och givetvis sova lite middag, som inte vart så lite utan hela dagen faktiskt. Bra jävla
skönt de är att sova ute!! Nu på kvällen har vi varit på gärde och sett emelies fotbolls
match, skjutsat hem elin och bakat lite grann. Fyfan vilket tråkigt inlägg, men de skiter
man väl i?! Nu ska jag dejta john blund, PUSS!

Förresten så är det en bra dag idag, är på sjukt bra humör! L.O.V.E.L.Y!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0