IF YOU DON'T LIVE FOR SOMETHING, YOU'LL DIE FOR NOTHING

Jag lever mer eller mindre. Känns som att jag har en brak förkylning som
ligger och väntar på att få explodera ut lite lagomt tills mösspåtagningen
imorn.. Skiter man väl i?

Iallafall efter att ha spenderat de senaste helgerna i Lidens djupaste skogar
med alldeles för mycket hembränt i blodomloppet börjar jag faktiskt få nog
av att dricka.. hehe. Men jag har haft så sjukt jävla kul båda gånger.
Satan i gatan vad vi dansat på det där bordet som aldrig vill knäckas
tydligen. Vad har hänt mer? Morfar har glidit in och ut på sjukan, men tack
och lov vet dom äntligen vad felet är. Min bästaste Elin och jag har suttit ihop.
Massa filmkvällar har de varit. Lite kubbspel. Lite mys i one piece. And so on.

Imorn iallafall är det systemet och mösspåtagning som står på listan.
Äntligen börjar det här närma sig!! Jag är så galet pepp!!
Imorn ska vi springa på stan (läs:systemet), mysa i världens busigaste backe,
träffas på torget tre, grilla hos martina, kubbspel hos martina, dricka massa sprit
hos martina, sen ner på stan och dricka ännu mera sprit och en somna rätt ovaggat
nångång där imorn natt :) Kommer bli awesome! Men fan nu är de one tree hill
maraton med världens bästa Elin! Tippar på att jag ser max ett avsnitt innan
jag sover :) PUSS!

Just ja, Elin har fixat mitt hår idag, med både ny färg och förlängning, UNDERBART!!!♥


NÖFF PUSS HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0