CAUSE BABY, YOU'RE A FIREWORK!

Saknar min samhall-elin idag :/ ...
Annars då? Jo tack, vädret har ju varit gudomligt de senaste dagarna.
Så gudomligt att jag somnade på studsmattan idag och vaknade röd som
en kräfta. Så gudomligt att det ledde till att jag nu ligger och håller på att 
frysa ihjäl.. Så gudomligt att jag har gått och blivit med pojkvän, men de har
väl kanske inte riktigt med vädret att göra? Elleh?!

Imorn ska jag somna på rygg på studsmattan och sola framsidan. Sen ska jag
glida in till stan och vara med mina fågelungar tänkte jag. Viktor och Robin
skulle köra discgolf så tar nog med mig Elin dit och gör dom sällskap! :) 
Och förhoppningsvis kommer Eli hit på dagen imorn och myser med mig,
jag håller tummarna stenhårt!!!

Nä men nu ska jag fortsätta ligga här och frysa ihjäl till guldkompassen.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0