DREAMS ARE OUS ESCAPE FROM REALITY

Så var äntligen den här sega onsdagen över. Det enda jag gjort idag är att gått runt här
hemma i kåken hos mamma ute i Holm, ensam. Eftersom hela familjen varit på antingen
skola eller jobb. Vart en sån dag då man gick runt och inte begrep sig på hur folk som är
arbetslös inte gör nått åt det. Hur fan orkar ni sitta hemma varje dag?
Nog om de, nu är det tisdagen den 19e och även min älskade lillasyster 17årsdag! ♥
Herre min je va tiden går fort, om ett år är det du som springer på memman och förhoppningsvis
har väl kanske jag skaffat mig ett mer seriöst liv och inte springer där lika ofta då längre..
Nä hurrni, battinatti & hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0