THEY SAY THINGS HAPPENS FOR A REASON

Efter en relativt lugn helg, med inte allt för mycket alkohol känner jag mig rätt utvilad.
Dock han jag ju med en hel del, den här helgen. Allt från firat Marran till att skrika rakt
ut i ren förtvivelse/besvikelse och grinat ögonen av mig. Väldigt skönt dock att få ur
sig en massa dåliga känslor som legat och tryckt på. Hann också sova en massa extra och
välbehövliga timmar.
Igår skjutsade jag iallafall min mamma till och från sjukhuset och valde även att stanna över
natten hemma i Holm när jag väl kört hem henne igen. Och nu känns de som att jag aldrig vill
åka ner till stan igen..
Men ikväll bär de neröver igen för då står det babysim på schemat, hehe. Självklart har jag
fortfarande ingen egen baby men ska hänga med Madde och Nilas, mys! Och imorn ska jag
följa med och stötta en vän genom en rätt hård grej, hua! Tur de blir bättre sen :)
Men fan nu blir harry potter med moder jord!
Bilden till höger är på Nilas, Madde & Robins son :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0