MARTYRIALS GIRL$

Det är ju dagar som dom här man inser hur riktigt pantade vissa faktiskt är.
Haha, jag sitter fortfarande och skrattar för mig själv över nått som man egentligen
inte alls egentligen borde skratta åt. Men ja, det är inte konstigt att man tvivlar på männskligheten ibland!

Nog om de, fick äran att vara med fina prinsessan några timmar idag, superdupermys! Fast det enda hon tjatade
om var att se på king kong? Haha, vafan hände liksom? Hon som aldrig brukar finna ro till att sitta ens en sekund.
Sen såhär på kvällkvisten kom jag, mamma och broder tuck på att sitta rastlös inte var våran grej så vi slängde
ihop en tigerkaka och lite choklad bollar. Och nu fattar jag inte hur man kunde äta så många av dom där smör
bollarna då man var liten. Hua vad sött och sliskigt!!

Nä men nu ska jag sluta skriva massa onödigt och fortsätta peppa på inför fredagen.
Är riktigt pepp på en utgång, var ett tag sen de var sånn här pepp!! Woopeliwoopwoop!
(Får dessutom snart hets på blogg.se då det inte går och dela in texten i stycken...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv texten som vanligt och gör sen hela texten fet, då ska det bli stycken! =)

2012-01-18 @ 10:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0